VariantZorg maakt op deze website gebruik van cookies.

Met wie heb je contact?

 

Persoonlijk contact 

Met ons kleine maar enthousiaste ondersteunende team op kantoor zorgen wij ervoor dat jij aan de slag kunt. Zo kun je altijd met je vragen bij ons terecht! Hoewel je meestal bij de opdrachtgevers aan het werk bent, vinden wij het namelijk belangrijk om je te leren kennen en ook de bijzondere momenten met elkaar te delen.

 

Wij organiseren ook jaarlijks een (kerst)feest voor al onze medewerkers en schenken aandacht aan bijzondere dagen als de Dag van de Verpleging. Wist je dat we ook meedoen aan de Zorg Marathon? Bij zo’n leuke organisatie wil jij toch ook werken?

 

Voor praktische zaken kun je ook bij ons terecht:

  • Afstemmen van je lastminute planning.
  • Delen van leuke of soms verdrietige facetten van je werk.
  • Twee keer per jaar werkoverleg in jouw regio.

 

Hoe kun je VariantZorg bereiken?

Gevestigd in een verpleeghuis van een van onze opdrachtgevers in Zoetermeer, omringen wij ons letterlijk met de zorg! Zo zijn we dichtbij de opdrachtgevers en medewerkers. Dit is belangrijk om zichtbaar en bereikbaar te zijn: tijdens onze ruime openingstijden kun je dan ook gewoon bij ons binnenlopen én houden we zo contact met de werkvloer.

 

Onze openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag tussen 07.15 - 17.45 uur.
  • Zaterdag en zondag tussen 07.00 - 11.00 uur zijn we voor spoedvragen bereikbaar.
  • Op feestdagen zijn we gesloten.

 

Met ons enthousiaste team ondersteunen we de ruim 500 zorgverleners in meer dan 90 teams die werkzaam zijn bij cliënten thuis of in een woonvorm. Door het persoonlijke contact met onze opdrachtgevers én medewerkers kunnen wij een goede match maken tussen de zorgverleners en de zorgvragers. 


Kortom, bij VariantZorg willen wij graag dat je je thuis voelt.

 

Medewerkers

VariantZorg is trots op de verzorgenden en verpleegkundigen die er met elkaar voor zorgen dat wij 7 dagen per week, 24 uur per dag medewerkers kunnen inzetten bij onze opdrachtgevers. Ter ondersteuning van deze werkzaamheden zijn de volgende medewerkers werkzaam op kantoor:

Frontoffice

Christiaan Kaminski Marieke Bakker Bram Kemper Yvonne Grift Sabina Roepan Kim Weber Jolanda van den Berg Sandy Bijl Linda Stam Linda van der Tas Sandra Rietveld Paul van Pelt Madelaine Koole Angelique Tuinenburg Tineke

Backoffice

Arie van Oosterom Suzanne Visser Femke van der Horst Vincent Sporkslede Joeri Kloet Angela den Heijer Wouter Hofsteenge Nalini Dhanrhe-Bhikhie Laura van Zeijl

Christiaan Kaminski

Directeur

'Met de krapte op de arbeidsmarkt en de grote fluctuaties in de zorgvraag, is het voor zorgorganisaties essentieel een goede flexibiliteit te hebben in hun zorgverlenersbestand. VariantZorg is bij uitstek dé leverancier van deze flexibele zorgverleners. Een goede uitgangspositie voor VariantZorg als aantrekkelijke samenwerkingspartner en werkgever, nu en in de toekomst.' Christiaan is een ervaren, vernieuwende bestuurder. Hij heeft na zijn studie Management, Economie en Recht diverse managementfuncties in de zorg bekleed. Binnen Fundis - de holding waaronder VariantZorg valt - was hij onder meer directeur van de thuiszorgwinkels en uitleen. Voordat hij bij VariantZorg aan de slag ging, was hij als directeur PlusZorg verantwoordelijk voor de particuliere en palliatieve zorg. 

  

christiaan.kaminski@variantzorg.nl
06 - 46361355
Aanwezig: maandag t/m donderdag

Terug naar boven.

Marieke Bakker

Relatiemanager

Marieke was vanaf het allereerste begin, november 2011, betrokken bij de opstart van VariantZorg. Daarvoor werkte ze ruim tien jaar in de uitzendbranche. ‘Hier deed ik veel ervaring op met het inplannen en begeleiden van medewerkers. Bij de start van VariantZorg was ik met name verantwoordelijk voor de extramurale teams. Inmiddels heb ik de overstap gemaakt naar alle intramurale locaties in Zoetermeer. De non-profitsector is een bijzondere sector. Je ziet mensen met passie én compassie werken. Het werk wordt met veel liefde uitgevoerd. Dat spreekt VariantZorg-medewerkers ook zo aan: je bent bij ons écht met zorg aan het bed bezig, je hebt geen administratieve taken.’

marieke.bakker@variantzorg.nl
088 - 827 42 12
06 - 52357645
Aanwezig: maandag en dinsdag van 09.00 - 13.00 uur 
                   woensdag t/m vrijdag van 09.00  - 17.30 uur

Terug naar boven.

Bram Kemper

Allround Frontoffice-medewerker/vlogger

Bram Kemper heeft veel ervaring in de ouderenzorg en voelt zich als een vis in het water bij VariantZorg. ‘Toen ik begon was mijn referentiekader de ziekenhuisserie ER: mensen redden, altijd actie. De praktijk bleek heel anders, misschien op een andere manier zelfs nog wel mooier. De dankbaarheid die je ontvangt wanneer je hulp biedt, het warme gevoel dat je krijgt wanneer je voor iemand klaar staat: heel bijzonder.’ Na acht jaar op de vloer, onder meer in het LangeLand Ziekenhuis en PlusZorg, begon Bram achter de schermen bij VariantZorg. ‘Ik kreeg er steeds meer taken bij, van planningen maken tot vloggen. Vooral dat laatste is echt een passie geworden en de filmpjes worden goed opgepakt. Mijn vlog kun je zien op ons Facebook-kanaal en YouTube.’ 


bram.kemper@variantzorg.nl
088 - 827 42 16
Aanwezig: dinsdag van 07.00 - 15.30 uur

woensdag en donderdag van 09.30 - 18.00 uur

vrijdag van 09.30 - 18.00 uur

 

Terug naar boven.

Yvonne Grift

Relatiemanager

Yvonne werkt sinds de start op 1 januari 2012 bij VariantZorg als relatiemanager. Van origine is zij opgeleid tot gymnastiekdocente. Zij is na haar opleiding in verschillende functies werkzaam geweest, o.a. als coach, projectleider en opleidingsfunctionaris. Zij heeft deze functies allemaal bekleed binnen de gezondheidszorg en heeft daarmee een hele brede kennis en ervaring opgedaan in deze branche. Yvonne heeft als werkgebied de extramurale locaties in Krimpen a/d IJssel, Krimpen a/d Lek, Lekkerkerk, Capelle a/d IJssel, Ouderkerk, Gouderak, Nieuwerkerk a/d IJssel en Zuidplas-West. Daarnaast is Yvonne verantwoordelijk voor de Meridiaan (kleinschalige woonvoorziening) en Zorgpension Capelle in Capelle a/d IJssel.

yvonne.grift@variantzorg.nl
088 - 827 42 15
06 - 46361130
Aanwezig: maandag en vrijdag van 07.00 - 16.30 uur
                   dinsdag 07.00 - 14.30 uur
                   woensdag van 07.00 - 15.30 uur oneven week
                   donderdag van 07.00 - 14.30 uur even week

Terug naar boven.

Sabina Roepan

Relatiemanager

Sabina Roepan is als relatiemanager bij VariantZorg verantwoordelijk voor de intramurale en extramurale teams/locaties in de Krimpenerwaard en Utrecht-West. Sabina begon als verzorgende IG en stroomde door naar de opleiding verpleegkunde. 'Ik wist al van jongs af aan dat ik op een positieve manier wilde bijdragen aan de zorg voor anderen. Met name de ouderenzorg draag ik een warm hart toe.' Sabina wilde verder doorgroeien, koos voor een managementopleiding en heeft inmiddels enkele jaren managementervaring. 'Sinds 1 mei 2013 werk ik bij VariantZorg. Ik vind het leuk om te plannen en organiseren en op deze manier een (indirecte) bijdrage te leveren aan de ouderenzorg.'


sabina.roepan@variantzorg.nl
088 - 827 42 19
06 - 52357644
Aanwezig: maandag t/m donderdag. Vrijdag in de oneven weken.

Terug naar boven.

Kim Weber

Relatiemanager

Kim Weber is als relatiemanager verantwoordelijk voor een deel van de intramurale locaties van Welthuis. Kim is sinds juli 2017 werkzaam bij VariantZorg en heeft hiervoor ervaring opgedaan als accountmanager en teammanager binnen de media branche. ‘Ik koos voor VariantZorg omdat ik het als een uitdaging ervaar om voor een flexibele organisatie te werken. Medewerkers kunnen zelf bepalen waar en wanneer ze willen werken dus dat maakt het wat complexer en uitdagender. Ik vind het fijn om mijn steentje op deze manier bij te dragen in de zorg. Ik werk dan wel niet direct in de zorg op de werkvloer, maar ik heb enorm veel bewondering voor de mensen die dat wel kunnen doen. Bij VariantZorg voel ik mij gewaardeerd en welkom en door mijn bijdrage wil ik dat overbrengen op de Variant collega’s.

 

Kim.Weber@variantzorg.nl

088-8274221

Aanwezig: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

Terug naar boven.

Jolanda van den Berg

Marketing & Communicatie

Met een achtergrond als journalist en communicatiemedewerker, wil Jolanda van den Berg het vernieuwende concept van VariantZorg zo breed mogelijk uitdragen. 'Werken in de zorg is pittig. Juist omdat je bij VariantZorg zelf aangeeft waar en wanneer je wil werken en weinig administratieve taken hebt, blijft het leuk en goed vol te houden. Ook is het van belang dat er genoeg collega's zijn en blijven bij VariantZorg om in te zetten in de extra- en intramurale zorg. Het is een van mijn taken om VariantZorg bij zorgmedewerkers en andere zorgorganisaties op de kaart te zetten als een fijne, betrouwbare en goed bereikbare werkgever.'
 
088 - 827 42 23
Aanwezig: dinsdag, woensdag en donderdag van 08.30 tot 17.00 uur
Terug naar boven.

Sandy Bijl

Planner

Sandy Bijl werkte meer dan twintig jaar in de ouderenzorg voordat ze planner werd bij VariantZorg. ‘Ik wilde al van kleins af aan graag mensen helpen. De stap naar de zorg was daarom een logische. Na al die jaren was het tijd voor een volgende stap.’ Als planner ondersteunt ze twee relatiemanagers. ‘Het gaat hierbij om het invullen van diensten die op de korte en lange termijn plaatsvinden en alle bijkomende administratieve taken. Ik vind met name het puzzelen leuk, het plannen en organiseren. En het geeft en kick als het weer gelukt is diensten in te vullen. Bijzonder aan VariantZorg is de flexibiliteit en professionaliteit van de medewerkers en saamhorigheid onder collega’s.’ 
 
088-8274220
Aanwezig: maandag om de week 07.00-15.30 uur
Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag 07.00-15.30 uur
Terug naar boven.

Linda Stam

Planner

Linda woont in Delft met haar verloofde en hun zoontje. 'Hiervoor werkte ik ook in de zorg en plande ik routes voor verpleegkundigen. Voor dezelfde organisatie werkte ik eerder op de klantenservice van de afdeling respiratoir. Ik koos voor VariantZorg omdat ik dan weer kan plannen en puzzelen. Dit geeft mij energie. Ik wil een fijne collega zijn waarbij ze altijd terecht kunnen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. Ik ben het aanspreekpunt voor Zoetermeer extramuraal, Woerden, Lansingerland, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en Krimpenerwaard Noord-Zuid.' 
 
088-8274242
06-12943270
 Aanwezig: maandag van 07.00-15.30 uur, dinsdag en woensdag van 09.30-18.00 uur en donderdag van 07.00 tot 11.00 uur
Terug naar boven.

Linda van der Tas

Planner

Linda van der Tas woont in Maasland en heeft een zoon van 18 jaar. 'Vanaf mijn 21ste ben ik werkzaam in de zorg. De laatste jaren als planner. Ik heb gekozen voor Variantzorg omdat de organisatie voor mij voelde als thuiskomen. Ik hoop door mee te denken met de zorgmedewerkers tot een goede planning te komen. Als de medewerkers happy zijn ben ik dat ook.' Linda is het aanspreekpunt voor Gouda, Waddinxveen, Alphen aan den Rijn, Reeuwijk, Bodegraven, Boskoop en het Olympiadehuis. 
  
088-8274244
06-28215502
Aanwezig: maandag en vrijdag van 09.30 tot 18.00 uur
                   woensdag en donderdag van 07.00 tot 15.30 uur
Terug naar boven.

Sandra Rietveld

Recruiter

Sandra is sinds 2005 werkzaam in de werving en selectie en sinds augustus 2018 is ze als recruiter aan de slag bij VariantZorg. ‘Iedere sollicitant is uniek en daarmee ook elke sollicitatie. Een persoonlijke benadering maakt het verschil. Mijn streven is om het sollicitatieproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en jouw eerste kennismaking met VariantZorg tot een prettige ervaring te maken. Neem gerust contact met mij op als je geïnteresseerd bent in werken bij VariantZorg!’

 

sandra.rietveld@variantzorg.nl

088-8274226

06-52498781

Aanwezig: maandag, dinsdag en woensdag van 08.15 tot 16.45 uur

 

Terug naar boven.

Paul van Pelt

Relatiemanager

Paul werkt sinds september 2018 bij VariantZorg als relatiemanager en brengt veel praktijkkennis mee uit de zorg. 'Na mijn middelbare school begon ik direct met werken in de gezondheidszorg. Ik ben opgeleid tot Z-verpleegkundige en heb lange tijd in de verstandelijk gehandicaptenzorg gewerkt. Eerst als persoonlijk begeleider, later als locatiehoofd. Een aantal jaren geleden stapte ik over naar de ouderenzorg, waar ik als teamleider op PG-afdelingen werkte. Met name daar heb ik ervaren wat het tekort aan medewerkers betekent voor de kwaliteit van zorg. Bij VariantZorg krijg ik de kans om iets aan die tekorten te doen. Daarbij komt mijn praktijkkennis goed van pas.'

 

paul.vanpelt@variantzorg.nl

088-8274225/06-50316661

Aanwezig: maandag en dinsdag van 07.15-15.30 uur. Woensdag, donderdag en vrijdag (in de oneven weken) van 09.30-17.45 uur

Terug naar boven.

Madelaine Koole

Relatiemanager

Madelaine werkt sinds september 2018 bij Variantzorg als relatiemanager. 'Ik kom uit Rotterdam, ben getrouwd en heb een zoontje van 2 jaar. Ik werkte de afgelopen jaren als vestigingsmanager in de evenementen-  en uitzendbureaubranche. Ik heb gekozen voor Variantzorg omdat de organisatie voelt als thuiskomen. Ik ben binnen Variantzorg  verantwoordelijk voor Zoetermeer intramuraal.' 

 

madelaine.koole@variantzorg.nl

088-8274215
06-29017968

Aanwezig: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

Terug naar boven.

Angelique Tuinenburg

Relatiemanager

Angelique Tuinenburg werkte hiervoor ruim twintig jaar in de uitvaartbranche. 'De ouderenzorg heeft mij altijd enorm aangesproken, senioren blijven de grondleggers van onze maatschappij. In de uitvaartbranche heb ik veel met ouderen te maken gehad. Soms nam ik een echtgenote of echtgenoot aan de arm mee de aula van het crematorium in voor de uitvaart van hun man of vrouw. De verzorgende of verpleegkundige was dan ook vaak in de aula aanwezig. Dan kom je tot het besef dat er mensen zijn die jarenlang voor iemand zorgen terwijl zij geen familie zijn maar wel een enorme band hebben met een persoon. Mooie mensen! Daar wilde ik mijn steentje aan bijdragen en daarom ben ik op zoek gegaan naar een baan in de zorg.'
 
Angelique is relatiemanager voor de gebieden (extramuraal) Gouda, Alphen, Boskoop, Bodegraven-Reeuwijk, Waddinxveen en Capelle aan den IJssel. 
 
088-8274218
Aanwezig: dinsdag tot en met vrijdag. In de oneven weken een halve dag op maandag
Terug naar boven.

Tineke

Planner

Tineke brengt jarenlange planervaring mee vanuit een ziekenhuis in Den Haag. 'Na tien jaar vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging en koos ik voor VariantZorg. Het voelde gelijk heel lekker en vertrouwd toen ik hier binnenstapte. Ik vind het mooi om de mensen in de zorg te ondersteunen zodat zij optimaal hun werk kunnen doen.'
  
Tineke is planner voor de teams in de Krimpenerwaard, in- en extramuraal.
 
088-8274231 en 06-502166773.
Aanwezig: dinsdag tot en met vrijdag
Terug naar boven.

Arie van Oosterom

Manager Backoffice

Arie van Oosterom is afkomstig uit de accountancybranche en heeft ruim twaalf jaar geleden de overstap gemaakt naar de zorg. 'Mijn keuze voor de zorg was niet zozeer een bewuste keuze maar ik wilde wel graag in de non-profit-sector werken.' Arie werkte in diverse managementfuncties, met als rode draad Payroll en Finance. Sinds 2014 is hij actief als Manager Backoffice binnen VariantZorg en daarmee verantwoordelijk voor Finance, Payroll, HR en ICT. 'Belangrijk voor mij is het 'ontzorgen' van onze eigen medewerkers. Wij proberen te zorgen voor een financieel gezond bedrijf, wat correct en tijdig de salarissen betaalt zodat de medewerkers kunnen zorgen voor onze clienten.'

 

06 - 15014461
Aanwezig: dinsdag tot en met vrijdag
Terug naar boven.

Suzanne Visser

Financieel medewerker

Suzanne is sinds september 2012 werkzaam bij VariantZorg als financieel medewerker. Zij verzorgt de dagelijkse afhandeling van alle financiële zaken. Zij is verantwoordelijk voor alle maandrapportages en jaarrekeningen. 'Hiervoor werkte ik ook bij bedrijven die zorggerelateerd waren. Het belangrijkste vind ik dat de medewerkers van VariantZorg tevreden zijn.'

suzanne.visser@variantzorg.nl
088 - 827 42 41
Aanwezig: maandag, dinsdag en donderdag                

Terug naar boven.

Femke van der Horst

Backoffice medewerker

Femke is gediplomeerd directiesecretaresse en managementassistent. 'Ik vind goede zorg voor de medemens erg belangrijk omdat zorg altijd zal blijven bestaan en niet volledig geautomatiseerd kan worden. En ook als ik later zorg nodig heb, ik graag wil dat mensen mij met plezier en goede kennis verzorgen.' Bij VariantZorg ondersteunt zij Joost en Joeri bij de vragen over de tablets en mobiele telefoons van de medewerkers van VariantZorg. Daarnaast verricht zij diverse administratieve taken. 'Ik vind het belangrijk dat de medewerkers met de juiste kennis op pad gaan. En omdat werken in zorg soms best pittig kan zijn, wil ik het de medewerkers zo gemakkelijk mogelijk maken.'

 

femke.vanderhorst@variantzorg.nl

088 - 827 42 43
Aanwezig: maandag tot en met vrijdag en woensdagochtend 

Terug naar boven.

Vincent Sporkslede

Senior Applicatiebeheerder

De zorg is een wereld waarin de ontwikkeling op het gebied van ICT erg snel gaat. Vincent Sporkslede zorgt er als Senior Applicatiebeheerder voor dat collega's onbezorgd aan de slag kunnen met de modernste technieken om hun werkzaamheden uit te voeren. 'Het is fantastisch om door middel van de modernste technieken ouderen een onbezorgde oude dag te kunnen geven.' In zijn rol is Vincent verantwoordelijk voor het aansturen van de afdeling ICT van VariantZorg en Vierstroom HulpThuis. 'Verder houd ik mijzelf bezig met het uitbouwen van de bestaande managementinformatie en de communicatie richting zowel interne als externe stakeholders. Verder ben ik ondersteunend bij diverse zaken en projecten binnen beide organisaties.'
 
06-13719621
Aanwezig: 
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag
Terug naar boven.

Joeri Kloet

Junior Applicatiebeheerder

'Ik vind het als Junior Applicatiebeheerder bij VariantZorg en Vierstroom HulpThuis belangrijk dat het voor de medewerkers gemakkelijk gemaakt moet worden om alles te registeren en te documenteren. Hierdoor zijn ze zo min mogelijk tijd kwijt en blijft er meer tijd over voor de zorg aan cliënten.' Als Junior Applicatiebeheerder is Joeri gedeeltelijk verantwoordelijk voor de helpdesk en het ondersteunen van de medewerkers. 'Verder houd ik mij bezig met het verhelpen en ondersteunen van applicaties. Ik vind het belangrijk dat medewerkers altijd hun werk kunnen blijven uitvoeren en niet gehinderd worden door storingen van het systeem.'
 
088-8274246
06-46361331
Helpdesk: 088-827 42 60
Aanwezig: maandag tot en met donderdag 
Terug naar boven.

Angela den Heijer

Salarisadministrateur

Angela zorg voor een juiste en tijdige salarisbetaling. 'Medewerkers moeten altijd bij mij terecht kunnen voor vragen over salaris, verlof, werkgeversverklaringen en eventueel ook nog vragen die betrekking hebben op de inkomstenbelasting.' Angela werkte eerder onder meer bij Deloitte en in de kinderopvang. 'Ik koos voor de zorg omdat er veel variatie binnen mijn vakgebied mogelijk is in de zorg. Ik vind het medewerkerscontact erg leuk en belangrijk. Ik zie het zo: medewerkers leveren belangrijk werk aan cliënten, ik lever belangrijk werk aan medewerkers.'

  

angela.denheijer@vierstroomhulpbijhuishouden.nl

088-400 32 27

Aanwezig: maandag- en donderdagochtend. Dinsdag, woensdag en vrijdag hele dag.

Terug naar boven.

Wouter Hofsteenge

HR Adviseur

Wouter Hofsteenge is HR Adviseur voor Vierstroom Hulp Thuis en VariantZorg. Hij combineert sinds enkele jaren deze functie. Hij is per e-mail te bereiken:

 

wouter.hofsteenge@vierstroomhulpthuis.nl

 

Terug naar boven.

Nalini Dhanrhe-Bhikhie

Backoffice-medewerker

Nalini heeft een financiële achtergrond en ruim tien jaar werkervaring in de zorgsector. Sinds juni 2018 ondersteunt ze de financiële administratie & ICT op de backoffice
van VariantZorg. 'Werken bij een organisatie waar maatschappelijk belang centraal staat is voor mij een belangrijk punt. Eén van de uitdagingen bij VariantZorg ligt bij het beheren
van de uitleenadministratie van iPads en telefoons voor medewerkers. Een nieuw  werkgebied voor mij waar ik nog veel kan leren. Medewerkers die nieuw in dienst treden en
medewerkers die uit dienst gaan kunnen bij mij terecht voor het ophalen en inleveren van deze apparaten, maar ook wanneer zij problemen ondervinden bij het gebruik ervan. Als het telefonisch verhelpen van problemen niet tot een oplossing leidt, ontvang ik hen op kantoor om een passende oplossing te bieden. Op de financiële administratie voel ik mij als een vis in het water. Met veel plezier voer ik uiteenlopende financiële werkzaamheden uit en heb ik een missie: mijn bijdrage leveren aan het verder professionaliseren en digitaliseren van diverse werkprocessen.'
 
088-8274222
Aanwezig: maandag, dinsdag, woensdag en donderdag
Terug naar boven.

Laura van Zeijl

Salarisadministrateur

Laura heeft vier jaar bij een detacheringsbureau voor salarisadministratie gewerkt. 'In die periode heb ik veel ervaring opgedaan in het onderwijs (voorgezet onderwijs) en bij overheidsinstanties. Voor mijn gezin heb ik de keuze gemaakt om weer vast in dienst te treden bij een organisatie dichtbij huis. Het is weer heel leuk om deel uit te kunnen maken van een team, in plaats van externe medewerker te zijn. In mijn werk kan ik de medewerkers ondersteunen, zodat zij de beste zorg kunnen leveren aan de cliënten.' Nog een leuk feitje over Laura: ze heeft Criminologie gestudeerd! Als salarisadministrateur is ze verantwoordelijk voor een juiste en tijdige salarisbetaling. 'De medewerkers kunnen bij mij terecht voor vragen over hun salaris, maar ook voor vragen over het verlof, werkgeversverklaring en de WKR-regeling.'   
 
Aanwezig: maandag t/m donderdag
Terug naar boven.
Werken bij VariantZorg Nieuws Voor opdrachtgevers Contact Over ons Disclaimer
VariantZorg Ondineschouw 15 2726 JS ZOETERMEER Zuid-Holland 52.064739 N 4.494008 W